PostConflicto Colombiano

TÍTULO

Sistematización, identificación, reconocimiento de víctimas y estrategias de manejo del duelo en el posconflicto colombiano en cuatro (4) municipios del Valle del Cauca entre el 2016 - 2017.

TITTLE

Systematization, identification, recognition of victims and strategies for managing bereavement in Colombia post-conflict in four (4) municipalities of Valle del Cauca between 2016 - 2017.

LINE OF RESEARCH

Desarrollo de sistemas de información.

LÍNEA DE INVESTIGACIÓN

Information Systems Development.

PERÍODO

2017-2018.

PERIOD

INVESTIGADOR PRINCIPAL

César Augusto Vásquez Lara.

PRINCIPAL INVESTIGATOR

César Augusto Vásquez Lara.

COINVESTIGADORES

Diego Fernando Marín.

COINTERS

Diego Fernando Marín.

INSTITUCIONES PARTICIPANTES

Universidad Santíago de Cali.

PARTICIPATING INSTITUTIONS

Universidad Santíago de Cali.

RESUMEN

El conflicto armado en Colombia ha dejado victimas sin identificar cuyas familias no han logrado superar la perdida. Este proyecto se centra en identificar las victimas en 4 municipios del Valle de Cauca y brindar a las familias el acompañamiento para el luto.

SUMMARY

The armed conflict in Colombia has left unidentified victims whose families have not been able to overcome the loss. This project focuses on identifying the victims in 4 municipalities of Valle de Cauca and providing families with accompaniment for mourning.